1. Επιστροφή παραγγελίας με τιμολόγιο
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης. Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
2. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην κεντρική αποθήκη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή το ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην κεντρική αποθήκη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ:23510 92647), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση:info@ventergroup.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
- Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσης, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
- Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ («ΣΠΑΝΙΔΗΣ – ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ Ο.Ε.» ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ, οδός 1o ΧΛΜ Οδού Κατερίνης – Λάρισας 60100, Κατερίνη) β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@ventergroup.gr και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
- Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην «ΣΠΑΝΙΔΗΣ – ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ Ο.Ε, οδός 1o ΧΛΜ Οδού Κατερίνης – Λάρισας 60100, Κατερίνη.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από τις κεντρικές μας αποθήκες», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται τραπεζικά , είτε με την επιστροφή των χρημάτων (ίσου ποσού) σε δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την πίστωση ίσου ποσού σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα τα στοιχεία της οποίας θα πρέπει να μας γνωστοποιήσει. Για προϊόντα που αγοράστηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
- Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
- Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
- Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
- Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 5
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα venter – Προβατοτεχνική και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα venter – Προβατοτεχνική, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
- Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, ακόμα και εάν έχουν ανοιχτεί.
Εγγύηση Προϊόντων
- Για το σύνολο των Προϊόντων που αγοράζονται μέσω του Καταστήματος παρέχεται εγγύηση ενός (1) έτους από την venter (και όχι από τον κατασκευαστή ή/και τον αντιπρόσωπο του Προϊόντος) με έναρξη ισχύος από την ημερομηνία της αγοράς (η οποία αποδεικνύεται από την ημερομηνία που φέρει το εκδοθέν παραστατικό αγοράς) ή από την ημερομηνία παράδοσης του Προϊόντος στον πελάτη, σε περίπτωση που η ημερομηνία παράδοσης είναι μεταγενέστερη της ημερομηνίας αγοράς του Προϊόντος.
- Η παρεχόμενη εγγύηση καλύπτει την κατά το δυνατό αποκατάσταση του Προϊόντος ή την κατά το δυνατό επισκευή τυχόν βλάβης των Προϊόντων η οποία εμφανίζεται στο Προϊόν μετά την ημερομηνία αγοράς του και οφείλεται αποδεδειγμένα σε ελάττωμα υλικού ή κατασκευής που εμφανίστηκε μετά την ολοκλήρωση της αγοράς και δεν αναφέρεται ρητά στο Έντυπο Αναφοράς Ζημιών της παραγράφου 1.5. το οποίο έχει προηγουμένως αποδεχθεί ο πελάτης κατά την αγορά του Προϊόντος, εφόσον η βλάβη γνωστοποιηθεί από τον πελάτη στο Κατάστημα το αμεσότερο δυνατό και σε κάθε περίπτωση εντός του χρόνου εγγύησης της παραγράφου
- Ρητά διευκρινίζεται, πως η venter θα αποφασίζουν αποκλειστικά κατά την απόλυτη κρίση τους και διακριτική τους ευχέρεια, αν το Προϊόν χρήζει αποκατάστασης (κατά το δυνατό) ή επισκευής (ομοίως κατά το δυνατό) σύμφωνα με τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης και σύμφωνα τη γνώση και την εμπειρία της venter
- Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει ζημίες που προήλθαν από
α. εσφαλμένη εγκατάσταση ή/και σύνδεση του Προϊόντος από τον πελάτη σε αντίθεση με τις παρεχόμενες οδηγίες χρήσης
β. εσφαλμένη χρήση του Προϊόντος από τον Πελάτη που δεν ορίζεται στις κατασκευαστικές προδιαγραφές ή δεν τηρήθηκαν οι οδηγίες συντήρησης από τον πελάτη που παρέχει ο κατασκευαστή μέσω των οδηγιών χρήσης
γ. πτώση
δ. κραδασμούς,
ε. έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, πλημμύρες ή και κεραυνούς
στ. αυξομειώσεις της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος
ζ. υγρασία
η. ρίψη υγρών και
θ. προσπάθεια αποκατάστασης ή και επισκευής από τον ίδιο τον πελάτη ή και από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της venter ή και του κατασκευαστή του Προϊόντος.
Ομοίως η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει αισθητικές αστοχίες του Προϊόντος.
Ρητά σημειώνεται, πως για τις παραπάνω περιπτώσεις ουδεμία ευθύνη φέρει η venter και σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί κατά το δυνατό αποκατάσταση ή και κατά το δυνατό επισκευή Προϊόντος το οποίο εμπίπτει σε μία ή σε παραπάνω από μία περιπτώσεις του παρόντος άρθρου, ο τελευταίος θα επιβαρύνεται με το κόστος των ανταλλακτικών, το κόστος της εργασίας και το κόστος των μεταφορικών.
Ρητά διευκρινίζεται, πως σε κάθε περίπτωση κατά το δυνατό αποκατάστασης ή επισκευής του Προϊόντος η διάρκεια της εγγύησης δεν εκκινεί εκ νέου από την ημερομηνία αποκατάστασης ή/και επισκευής αλλά συνεχίζει, να διαρκεί από την ημερομηνία αγοράς του Προϊόντος και λήγει ένα έτος μετά από αυτή την ημερομηνία αγοράς του.
Σε περίπτωση που κατά τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό έλεγχο της venter διαπιστωθεί, πέραν της με τους παρόντες Ειδικούς Όρους καλυπτόμενης βλάβης και επιπλέον μη καλυπτόμενη με τους παρόντες Ειδικούς Όρους βλάβη η οποία οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη και η επιδιόρθωση αυτής της επιπλέον βλάβης καθίσταται αναγκαία στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής για το Προϊόν, ο πελάτης θα ενημερώνεται πριν την επισκευή και αν συμφωνεί με την τελευταία, θα επιβαρύνεται το επιπλέον κόστος που ορίζει η επίσημη αντιπροσωπεία για την επιπλέον μη καλυπτόμενη επισκευή, άλλως το Προϊόν θα επιστρέφεται μη επισκευασμένο στον πελάτη επισκευασμένο μόνο ως προς το μέρος της βλάβης που καλύπτεται από τους παρόντες Ειδικούς Όρους. - Η παρούσα εγγύηση παρέχεται μέσω εξειδικευμένων τεχνικών – συνεργατών της venter κι όχι μέσω εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων service των προμηθευτών των Προϊόντων.
- Στις περιπτώσεις που διαπιστωθεί, ότι ορισμένο ανταλλακτικό Προϊόντος είναι ελαττωματικό, η αντικατάσταση αυτού με γνήσιο ή universal του εμπορίου με πιστοποίηση CE και συμβατού με τα χαρακτηριστικά της συσκευής, παραμένει στην διακριτική ευχέρεια της venter.